Warunki gwarancyjne – urządzenia chłodnicze
Na każde urządzenie chłodnicze udzielamy
24 miesiące gwarancji - wówczas zapewniamy
bezpłatny dostęp do wszystkich części zamiennych.
Usługa ta standardowo zawarta jest w cenie
urządzenia.
Poza standardową 24 miesięczną gwarancją
(opisaną wyżej) otrzymują Państwo pełną
gwarancję na okres 12 miesięcy od daty
dostawy. Pełna gwarancja obejmuje bezpłatną
naprawę (części zamienne, wynagrodzenie,
koszty dojazdu) przez firmę Krosno-Metal
lub upoważniony przez nas serwis chłodniczy
oraz bezpłatną dostawę części zamiennych.
NINIEJSZE WARUNKI GWARANCYJNE OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE
NA TERENIE POLSKI
Gwarancja nie obejmuje:
- części zużywalnych, jak np. uszczelki, lampy i ruszty,
- usunięcia szkód powstałych na skutek zaniechania czyszczenia i przeglądów
(patrz instrukcja obsługi) oraz nieprawidłowego użytkowania,
- pokrycia kosztów związanych z montażem, demontażem lub przebudową urządzenia
oraz ewentualnych szkód wynikających z ograniczonego działania (zaburzeń funkcji)
lub awarii urządzenia.
Gwarantem użytkownika urządzeń Krosno-Metal jest Sprzedający, który przyjmuje zgłoszenie
od swojego klienta, przekazuje je następnie do Krosno-Metal w formie pisemnej
oraz aktywnie uczestniczy przy dopełnieniu formalności serwisowych.
Strony i sposób ich postępowania przy zgłaszaniu reklamacji:
1. Sprzedający wysyła do Krosno-Metal wypełniony w całości wniosek
gwarancyjny – druk znajduje się na kolejnej stronie.
2. Krosno-Metal nawiązuje kontakt telefoniczny z użytkownikiem i na podstawie
rozmowy rozstrzyga zasadność zgłoszenia reklamacyjnego i kieruje serwis firmowy
lub zleca wykonanie usługi gwarancyjnej Sprzedającemu.
3. Jeśli Sprzedający w ramach umowy dokonał usługi serwisowej to jest zobowiązany
odesłać do Krosno-Metal wymienione części w terminie do 14 dni.
Pliki do pobrania
WYPEŁNIJ FORMULARZ GWARANCYJNY ONLINE